Повернення і обмін
Правила та умови повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", справний товар, який з будь-яких причин не підійшов покупцеві, можна повернути протягом 14 днів, рахуючи з наступного дня після передачі товару Транспортній компанії, або з дня реалізації товару безпосередньо в руки покупця.
Для повернення необхідно підготувати і передати менеджеру зручним для Вас способом (в салоні, дистанційним або електронним) пакет документів: заяву на повернення (завантажити), копію паспорта та ІПН покупця, документ, що підтверджує покупку.
Повернення товару в салоні
Ви зможете оформити заяву, зробити необхідні копії і залишити поворотний товар у нашому салоні.
Повернення товарів транспортною компанією (дистанційно)
Скачайте заяву на повернення
Заповніть його і підготуйте пакет документів в електронному вигляді:
заповнену заяву на повернення,
копія паспорта
копія ІПН
копія документа, що підтверджує придбання (Замовлення або Документ оплати)
Відправте нам на пошту elit.ampir@gmail.com або на +380503352962 (Viber) ,вказавши в темі листа "Заява на повернення, Замовлення№ Ваше ПІБ і контакт для зв'язку";
Отримаєте підтвердження від менеджера про можливості повернення, адреса для повернення товару.
Перед відправкою товару:
Переконайтеся, що товар зберіг споживчі властивості (чистий, цілий, в заводській цілісній упаковці, всередині етикетка);
Оплатіть самостійно зворотню доставку товару, вартість якої встановлюється обраної Вами кур'єрської службою доставки.
Повідомте нам ТТН Вашого повернення на пошту elit.ampir@gmail.com або на +380503352962 (Viber).
Повернення грошових коштів буде проведений зазначеним у заяві на повернення способом протягом 7 банківських днів після повернення товару та пакету документів.
Товар, індивідуально замовлений під клієнта з фабрики, обміну і поверненню не підлягає.
! ВАЖЛИВО !
Браковані розкриті товари більше одного обміну не підлягають. Перед використанням уважно огляньте першу упаковку і товар в ній на предмет наявності браку. Після того, як товар був розкритий і на ньому був виявлений брак, претензії приймаються тільки по одному відкритого товару, і тільки при наявності етикетки. Якщо брак виявлений, зв'яжіться з менеджером магазину для уточнення подальших дій.